Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen € 6,95 bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland.
Aan verzendingen naar andere landen zijn extra kosten verbonden.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Heb je op werkdagen voor 16:00 uur je bestelling geplaatst en betaald, dan zal DHL de bestelling de volgende werkdag bij je thuis afleveren. De Track & Trace ontvang je per e-mail op het moment dat je bestelling aankomt en gescand wordt op het eerste sorteercentrum van DHL. Normaal gesproken is dat na 19:00 uur op de werkdagen.

DHL bezorgt op maandag t/m zaterdag. Bestelling in het weekend worden maandag verwerkt en bezorgt op dinsdag.

Via https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen/track-trace kan je zien waar je pakket is.

Heb je gekozen voor betaling via overschrijving of eenmalige machtiging, dan wordt je bestelling aan DHL aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

Let op: Artikelen die wij in De Bilt niet meer op voorraad hebben verzenden wij vanuit ons magazijn in Amsterdam. De levertijd bedraagt dan 4-5 werkdagen.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. We zullen dan in ieder geval contact met je opnemen.

Wie levert mijn bestelling?

Bijna alle leveringen vinden plaats met DHL. In de regio maken wij ook gebruik van onze eigen bezorgservice. Bij bezorging door onze eigen bezorgservice vervalt de track en trace, maar dan zullen wij u zelf informeren over het tijdstip van levering. DHL bezorgt je bestelling overdag op het door jou aangegeven afleveradres. DHL bezorgt op maandag t/m zaterdag. Het Track & Trace-nummer wordt pas actief en naar je gemaild als de vervoerder uw bestelling scant op het eerste sorteercentrum.

Via https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen/track-trace kan je zien waar je pakket is.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan levert DHL je pakket af bij de dichtstbijzijnde pakketshop. Via een kaartje in de brievenbus (en ook op de track en trace pagina) wordt aangegeven bij welke pakketshop je pakket achtergelaten is.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van DHL

We hebben echter ook de mogelijkheid om de bestelling af te laten leveren bij een pakketshop bij jou in de buurt!

Je klikt dan op de betaalpagina op ‘Kies een ophaalpunt’ (bij verzendmethode) en je krijgt een kaartje met de pakketshops rondom het door jou ingegeven adres. Klik op het plaatje van een pakketshop naar keuze en klik op ‘Kies dit ophaalpunt’. De gegevens komen in het Afrekenscherm te staan en je kunt de bestelling verder afronden.

Let op: Het verzendadres blijft ongewijzigd op de bevestiging, maar op de verzendbon van DHL zal het adres van het ophaalpunt staan! Uw bestelling gaat daar dan dus naartoe, niet naar het verzendadres.