Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen € 7,95 bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland.
Aan verzendingen naar andere landen zijn extra kosten verbonden.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Heb je op werkdagen voor 16:00 uur je bestelling geplaatst en betaald, dan zal Post NL de bestelling de volgende werkdag bij je thuis afleveren. De Track & Trace ontvang je per e-mail op het moment dat je bestelling aankomt en gescand wordt op het eerste sorteercentrum van Post NL

Post NL bezorgt op maandag t/m zaterdag. Bestelling in het weekend worden maandag verwerkt en bezorgt op dinsdag.

Let op: Artikelen die wij in De Bilt niet meer op voorraad hebben verzenden wij vanuit ons magazijn.  De levertijd bedraagt dan 4-5 werkdagen.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. We zullen dan in ieder geval contact met je opnemen.

Wie levert mijn bestelling?

Bijna alle leveringen vinden plaats met Post NL. In de regio maken wij ook gebruik van onze eigen bezorgservice. Bij bezorging door onze eigen bezorgservice vervalt de track en trace, maar dan zullen wij u zelf informeren over het tijdstip van levering. Post NL bezorgt je bestelling overdag op het door jou aangegeven afleveradres. Post NL bezorgt op maandag t/m zaterdag. Het Track & Trace-nummer wordt pas actief en naar je gemaild als de vervoerder uw bestelling scant op het eerste sorteercentrum.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan levert Post NL je pakket af bij de buren. Via een kaartje in de brievenbus (en ook op de track en trace pagina) wordt aangegeven waar je pakket achtergelaten is.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van Post NL.

We hebben echter ook de mogelijkheid om de bestelling af te laten leveren bij een pakketshop bij jou in de buurt!

Je klikt dan op de betaalpagina op ‘Kies een ophaalpunt’ (bij verzendmethode) en je krijgt een kaartje met de pakketshops rondom het door jou ingegeven adres. Klik op het plaatje van een pakketshop naar keuze en klik op ‘Kies dit ophaalpunt’. De gegevens komen in het Afrekenscherm te staan en je kunt de bestelling verder afronden.

Let op: Het verzendadres blijft ongewijzigd op de bevestiging, maar op de verzendbon van Post NL zal het adres van het ophaalpunt staan! Uw bestelling gaat daar dan dus naartoe, niet naar het verzendadres.